Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

ΕΝΑ ΕΥΡΟ

Ένα Ευρό μονάχα έχω
την πείνα άλλο δεν αντέχω.
Λόγια μοναχά μεγάλα
δεν έχω ούτε για το γάλα
να δώσω λίγο στα παιδιά μου
ντρέπομαι για την καταντιά μου
αντί να ντρέπονται εκείνοι
οι κλέφτες και οι ψευτρίνοι.
Στο σπίτι μου πληρώνω νοίκι
κι ας ειν δικό μου και μου ανοίκει.
Παντού χαράτσι έχει μπει
σε λίγο και στην αναπνοή.
Μου πήρανε και τη δουλειά μου
πως θα ταΐσω τα παιδιά μου.
Κλείσανε μαγαζιά γραφεία
πληθαίνουνε τα καφενεία
η διασκέδαση καφές
σε λίγο θα μπει κι ο ναργιλές
να ζούμε έτσι αραχτοί
χωρίς ψωμί χωρίς φαί.
Κι ως που θα πάει το βιολί
οι άνεργοι είναι πολλοί.
Τι θα κάνει η πολιτεία
με αυτή την αλητεία
Που έρχεται μες την Ελλάδα
σαν δερβέναγας κι Αγάς
σαν να είναι ο Αλί Μπαμπάς
κι όλο του το κλεφτοσόι
ΔΟΥ ΝΟΥ ΤΟΥ και Σοεμπλόι
Μέρκελ και τοις συν αυτής
δεύτερος κατακτητής.
Ο Έλληνας όμως λουφάζει
κι όλο κάτι ετοιμάζει
δεν το πίνει πια το χάπι
θάρθει η ώρα για την κάλπη
Του ήρθαν όλα μαζεμένα
τα έχει ο κόσμος πια χαμένα
ώσπου νάρθει εκείνη η ώρα
πως περνά αυτή η μπόρα!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου