Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ

Την ψυχή σου γνώρισα κι είδα
όλο το βάθος.
Κάθε ανήλιαγο τόπο της
δίχως να κάνω λάθος.
Την ψυχή σου την γνώρισα
ξέρω κάθε κρυφό της
ξέρω κάθε σημάδι της
κι ότι κρύβει δικό της.
Την ψυχή σου την γνώρισα
κάποια μέρα τ Απρίλη.
Το κλειδί της μου έδωσες
τ όμορφο εκείνο δείλι.
Και αθόρυβα πέρασα
το κατώφλι της θύρας
κι η δική σου μου έμοιαζε
της δικής μου της Μοίρας.
Κι ενώθηκαν για πάντοτε
οι ψυχές μας αιώνια
και μαζί θ αντικρίσουν ε
της ζωής μας τα χιόνια.
Την ψυχή σου την γνώρισα
και κανείς σαν και μένα
δεν μπορεί να την έμαθε
με τα μάτια κλεισμένα.
Την ψυχή σου την γνώρισα
μοιάζει με τη δική μου.
Μήπως τάχα γεννήθηκε
ίδια ώρα μαζί μου.
Ξέρω κάθε γωνίτσα της
κάθε πίκρα και πόνο
κάθε τι που την έκανε
να δακρύσει και μόνο.
Ξέρω κάθε της θύελλα
κάθε πάθος και σκέψη
κάθε βλέμμα δυσνόητο
που σε μένα θα στρέψει.
Με κλειστά πια τα μάτια μου
όπου και να βαδίζω
σε σκοτάδια απέραντα
την ψυχή σου γνωρίζω.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου