Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

ΠΡΟΣΕΥΧΗ.

Η μοναξιά πολλές φορές πως με τυλίγει'
σαν μόνη κάθομαι στο σπίτι τ αδειανό.
Όλοι οι δικοί μου μακρυά μου έχουν φύγει.
Κρύφιο από μέσα μου βγάζω αναστεναγμό.

Έρχεσαι μόνος από κάπου στη ζωή.
Κι ακούς φωνές τριγύρω από κόσμο.
Μα μόνος πάλι ταξιδεύεις απ τη γη
για που Θεέ μου μια εξήγησή σου δος μου.

Ζητώ συγνώμη Θεέ μου δεν παραπονιέμαι.
Είμαι όμως άνθρωπος και κάποτε λυγώ.
Μα πάλι μ όλες σου τις ομορφιές ξεχνιέμαι
και κάθε μέρα σε δοξάζω σε υμνώ.

Αχάριστη δε θέλω Θεέ μου νάμαι.
Τόσα καλά μου έχεις δώσει στη ζωή
Κουράγιο να έχουμε ακόμη κι αν πονάμε
γιατί σε όλα στέκεσαι δίπλα μας Εσύ.

Αόρατος μα η χάρη σου παρούσα
Το νιώθω πάντα στις δύσκολες στιγμές
Χωρίς Εσένα ποτέ εγώ δε θα μπορούσα
να έχω δύναμη και τόσες αντοχές.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου