Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΑΝ ΗΡΘΑ ΑΡΓΑ

Αν ήρθα αργά δείξε μου κάποιο δρόμο.
Γυρεύω ένα τίποτα για να πιστέψω πολύ.
Η ζωή είναι μικρή για ν αρχίσω απ την αρχή.
Κάθε μέρα περνά αλλιώτικη απ την άλλη
σβήνει αθόρυβα όπως ήρθε , Περαστική σκιά.
Ένα κενό ανταριάζει το είναι μου
και είναι ανεμπόδιστο της μοναξιάς τ αγέρι
Ας ήταν να φύγω μακριά σου χωρίς τύψεις.
Η φυγή είναι για τους νικημένους.
Ψάχνω αδιάκοπα μία έρημο
χωρίς ένα σφύριγμα τρένου
ένα καπνό που αντιστέκεται στον άνεμο΄
με αποσκευές την ελπίδα το όνειρο
και προορισμό κάποιον άλλο ουρανό.
Ίσως με το τραγούδι μιας ψυχής
που σάστισε τη φυγή της
θα ξαναγυρίσει πίσω απαρατήρητη
Ίσως ξανακούσεις τη χροιά. του γέλιου μου
με μια μικρούλα προσευχή αγέννητη
μέσα στην καρδιά μου για σένα.
Με πρόσωπο κρυμμένο πίσω από τις μνήμες σου
θα μπορέσεις να μ αναγνωρίσεις
βάζοντας τον ίσκιο μου στο προσκεφάλι
ώσπου να μάθουν οι ουρανοί το όνομα της οργής σου.
Μην είσαι στο λιμάνι όταν φεύγουν τα πλοία
είναι σαν αποχαιρετάς μία ζωή.
Σε κάποιο από αυτά ίσως είμαι και εγώ
όταν η μοίρα αποφασίσει τη φυγή μου,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου