Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

ΔΕΝ Σ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

Δεν σ έχω δει στο πρόσωπο
μόνο απ τις εικόνες
που άνθρωποι ζωγράφισαν
όπως σε φαντασθήκαν.
σε γνώρισα απ τα γραφτά
κι από τους θείους λόγους
κι έγινες πίστη μου βαθιά
στήριγμα της ζωής μου.
Στα άλυτα προβλήματα
σε  σένα έχω ελπίδα
προσεύχομαι σε ταπεινά
πάντα να με βοηθήσεις.
Παίρνω από σε τη δύναμη
ν αντέξω κάθε πόνο
και ΣΥ πάντα απλόχερα
ΘΕΈ ΜΟΥ μου τη δείνεις
κι ας ξέρω πως πολλές φορές
δεν είμαι άξιος σου.
Μα η μεγαλοσύνη σου
τα πάντα συγχωράει
γιατί είναι η αγάπη σου
απέραντη μεγάλη.
Τα σφάλματα μας συγχωρείς
κι επιεικώς μας κρίνεις.
Αναρωτιέμαι αληθινά
πόσο θα μας αντέξεις.
Πολλές φορές σαν πρόβατα
απολολά σκορπάμε
η πίστη μας κλονίζεται
και χάνουμε το δρόμο .
Αυτόν που ΣΥ μας δίδαξες
είναι ο ασφαλής κι ο ίσιος.
.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου