Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΕΡΝΩ

Γερνώ κι όλα τα βλέπω αλλιώτικα
τα βλέπω μ άλλα μάτια
τα βλέπω μ άλλα χρώματα
ακόμα και τα όνειρα
που έρχονται τα βράδια.
Και κείνα είναι αλλιώτικα.
ο ύπνος μου ελαφρύς.,,
Μα πόσες νύχτες ξάγρυπνη
θυμάμαι περασμένα
και νοσταλγώ τα πρόσωπα
τα πολυαγαπημένα.
φύγανε και μας άφησαν
μόνους τόσο νωρίς.
Θυμάμαι πράγματα απλά
κρυμμένα στη καρδιά μου
που πριν δε θα τα έδινα
καμία σημασία.
Μα τώρα ξεπετάγονται
από το νου δειλά
μπλέκονται με τη σκέψη μου
και με τη φαντασία.
Έρχονται χίλιες δυο μορφές
που είχα ξεχασμένες
και μου μιλούν αθόρυβα
συχνά για τα παλιά.
Κι αναπολώ και χάνομαι
σε μέρες περασμένες
σε χρόνια που περάσανε
και δεν θα έρθουν ποια.
Μαζί όμως με τη θλίψη μου
δώρο των γηρατειών μου.
και που με κάνουν μέσα μου
βαθιά μου να πονώ
είναι σύντροφοι φίλοι μου
στην έρμη μοναξιά μου
κι έτσι περνώ πιο εύκολα
τις μέρες που γερνώ.

,





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου