Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

ΣΑΤΗΡΙΚΟ

Απόψε απευθύνομαι
σε σας καλοί μου φίλοι
ελπίζω μη με κρίνετε
μονάχα αυστηρά.
Αν κάτι δεν σας άρεσε
κουνάτε με μαντήλι
να σταματήσω παρευθύς
να πάρει άλλος σειρά.


Δεν έχω θάρρος για να βγω 
και να σας ομιλήσω.
Γι αυτά που έχω να σας πω
μου δένεται η γλώσσα.
Μα αν μπορούσα να μιλώ
χωρίς να κοκκινίσω
βέβαιοι να είστε φίλοι μου
θα έλεγα άλλα τόσα.


Όταν λοιπόν σας ομιλώ
τα μάτια κατεβάζω
να μην θωρώ τα μάτια σας
πάνω μου να είναι στραμμένα
κι απ την ντροπή μου μην τυχόν
λάθος θε να διαβάζω
και τότε με πετάξετε
λεμόνια αλί σε μένα.


Παρακαλώ ακούστε με
όχι μετ ευλαβίας
δείξτε μου κατανόηση
προ πάντων προσοχή
να μην ακούσω ψίθυρους
καθώς και κοροϊδίας
ματιές μην ανταλλάξετε
από δω και από κει.


Μα τι κουσούρι και αυτό
που έχω χριστιανοί μου
μπερδεύεται η γλώσσα μου
και χάνω τη φωνή μου.
Γι αυτό αμέσως σταματώ
δεν είμαι για μπαλκόνι
γιατί νομίζω βράχηκα
θ αλλάξω παντελόνι.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου